contact

De Schoot werkt alleen op afspraak.

’s ochtends – elke maandag t/m vrijdag, 3 x in de maand op zaterdag
’s avonds – elke maandag en dinsdag, 1 x in de maand op woensdag

Je verloskundige maakt de afspraak voor een echo of prenatale screening. Je kunt zelf een afspraak maken voor een pretecho: 023 527 0033

Afspraak maken of verzetten

De Schoot werkt alleen op afspraak. Afspraken voor een echo of prenatale screening worden door je verloskundige gemaakt. Je
Je kunt een gemaakte afspraak tot 24 uur van tevoren zonder kosten afzeggen. Zeg je binnen 24 uur af dan zijn wij helaas genoodzaakt om voor de geplande tijd kosten in rekening te brengen.

Betaling en vergoeding

De meeste onderzoeken komen voor vergoeding in aanmerking. We declareren ze rechtstreeks bij je zorgverzekeraar. Neem daarom je verzekeringspasje mee naar de Schoot. Onderzoeken en echo’s die niet vergoed worden, zoals een pretecho, betaal je direct in ons centrum met je pinpas. Wil je liever contant afrekenen, neem dan alsjeblieft het bedrag gepast mee. Uiteraard krijg je van ons een factuur mee, die je eventueel bij je zorgverzekeraar kunt indienen.

bekijk onze tarieven

Telefonische bereikbaarheid

Bel voor meer informatie of het maken van een afspraak: 023 527 0033.
Wij zijn bereikbaar:
maandag en vrijdag van 09.00 tot 14.00 uur,
dinsdag en donderdag van 09.00 tot 13.00
woensdagochtend van 9.00 tot 12.00 uur,
maandag- en dinsdagavond van 18.00 tot 21.00 uur,
en 3 zaterdagen in de maand van 9.00 tot 12.00 uur.

Openingstijden echo’s

Echo’s kunnen plaatsvinden in de ochtend tot begin middag of in de avond op de volgende dagen:
’s ochtends – elke maandag t/m vrijdag, 3 x in de maand op zaterdag
’s avonds – elke maandag en dinsdag, 1 x in de maand op woensdag

Adres

Schotersingel 81 zw
2021 GD Haarlem
info@de-schoot.nl

Er is betaalde parkeergelegenheid in de buurt. Betalen kan vlakbij de Schoot via de parkeerautomaat bij de fietsersbrug (Noorderbrug) naar het Staten Bolwerk of via een parkeer-app.

coördinator: Marja Brakman, verloskundige/echoscopist,
marjabrakman@gmail.com (alleen voor coördinerende zaken)

Klachten

Bij De Schoot doen we er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht je desondanks ergens niet tevreden over zijn, dan willen we graag de eersten zijn die het horen. Hopelijk kunnen we het oplossen. Je kunt je eventuele klacht natuurlijk ook altijd met je eigen verloskundige bespreken. Ben je niet tevreden over de uitkomst, dan kun je je wenden de Klachtencommissie van onze beroepsvereniging de Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen (KNOV).