contact

Bij De Schoot werken we alleen op afspraak.
Ons telefoonnummer is 023 – 527 0033.

Je verloskundige maakt de afspraak voor een medische echo of prenatale screening.
Je kunt zelf een afspraak maken voor een pretecho.

Afspraak maken of verzetten

Je kunt een gemaakte afspraak tot 24 uur van tevoren zonder kosten afzeggen. Zeg je binnen 24 uur af dan zijn wij genoodzaakt om voor de geplande tijd kosten in rekening te brengen.

Betaling en vergoeding

De meeste onderzoeken komen voor vergoeding in aanmerking. We declareren ze rechtstreeks bij je zorgverzekeraar. Neem daarom je verzekeringspasje mee naar de Schoot. Onderzoeken en echo’s die niet vergoed worden, zoals een pretecho, betaal je direct in ons centrum met je pinpas. Wil je liever contant afrekenen, neem dan het bedrag gepast mee. Uiteraard krijg je van ons een factuur mee, die je eventueel bij je zorgverzekeraar kunt indienen.

bekijk onze tarieven

Openingstijden

Bel voor meer informatie of het maken van een afspraak: 023 527 0033

maandag van 08.30 tot 14.00 uur en van 16.30 tot 21.00 uur
dinsdag van 08.30 tot 12.00 uur en van 18.00 tot 22.00 uur
woensdag van 08.30 tot 12.30 uur
donderdag van 08.30 tot 14.00 uur
vrijdag van 09.00 tot 15.00 uur
en
3 zaterdagen in de maand van 8.30 tot 13.00 uur

Klachten

Bij de Schoot sta jij als cliënt centraal: we vinden het belangrijk dat jij je prettig voelt en na elk bezoek tevreden naar huis gaat. Daarom horen we het graag van jou als je vragen hebt of als er iets gebeurd is waar jij je (achteraf) niet goed bij voelt. Zo kunnen wij met jou bespreken hoe je ervaring was, welke vragen je (nog) hebt en komen tot een oplossing.
Je kunt hiervoor contact opnemen met Tabeia. Binnen uiterlijk twee dagen neemt zij contact met je op.

Als het gesprek met ons niet geleid heeft tot een passende oplossing, kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van het CBKZ. Het CBKZ is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.

Adres

Schotersingel 81 zw
2021 GD Haarlem
info@de-schoot.nl

Parkeren

Parkeren kun je voor de deur. Er geldt wel betaald parkeren. Betalen kan vlakbij de Schoot via de parkeerautomaat bij de fietsersbrug (Noorderbrug) naar het Staten Bolwerk of via een parkeer-app.